skvělých lidí je málo, přidej se mezi nás.

Moudra o životě,lásce a přátelství...

29.07.2008 10:59
 "Není nic nebezpečnějšího než lichocení.

   Víš,že je to lež,a přece mu věříš."

 

"Počítej z životními zákony,ale buď také

vždy připraven na výjimky."

 

"Až Ti bude nejhůř,otoč se hlavou ke

slunci a všechny stíny padnou za Tebe."

 

"Nechtěj být člověkem,který je úspěšný,

ale člověkem,který za něco stojí."

 

"Jsem něžný,jsem krutý,ale jsem život.

Pláčeš?I v slzách je síla!Tak jdi a žíj."

 

"Život je jako bonboniera.

Nikdy nevíš co ochutnáš."

 

"Všechno na světě má svou příčinu."

 

"Jen málo věcí je tak mocných,jako

omluva za naše slova a činy."

 

"Láska,která není stálá

je bezvýznamný cit."

 

Láska je jako hnutí,co nutí,

dva blázny do blbnutí."

 

"Opravdová láska je umění,

najít někde ve světě někoho,

ským si rozumíš lépe než se sebou samým."

 

"Nikdy neopouštěj někoho koho miluješ,

pro někoho,kdo se Ti líbí.

protože ten kdo se Ti líbí,Tě opustí,

pro někoho,koho miluje."

 

"Nabídnout přátelství někomu,kdo

chce lásku,je jako dát chleba někomu,

kdo umírá žízní."

 

"Miluji život,protože mi dal Tebe.

Miluji Tebe,protože jsi můj život."

 

"Utrhl jsem květinu a zvadla mi.

Chytil jsem motýla a zemřel mi v dlaních.

Pochopil jsem,že krásných věcí se lze

dotýkat jen srdcem."

 

"Pořádně si poplakat,bývá pro mnoho

žen jedinou radostí,kterou si dopřejí."

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.